I wish I had an angel
我希望我是個天使
For one moment of love
在愛戀的這一刻
I wish I had your angel tonight
我希望在今晚,我是你的天使

*****

Deep into a dying day
直到妳即將死亡那天
I took a step outside an innocent heart
你的心絲毫不曉得我將要動手
Prepare to hate me fall when I may
準備恨我吧
This night will hurt you like never before
我不再讓日子像從前一樣,今晚我將要手刃你
Old loves they die hard
深厚的愛難以熄滅
Old lies they die harder
層層的謊言如頑石

*****

I wish I had an angel
我希望我是個天使
For one moment of love
在愛戀的這一刻
I wish I had your angel
我希望是你的天使
Your Virgin Mary undone
放下你的的矜持
I`m in love with my lust
我無法自拔的愛上
Burning angelwings to dust
灼熱的天使之翼拂去灰塵
I wish I had your angel tonight
我希望在今晚,我是你的天使

*****

I`m going down so frail `n cruel
我在殘暴下逐漸的虛弱
Drunken disguise changes all the rules
借酒發瘋,改變所有規則
Old loves they die hard
深厚的愛難以熄滅
Old lies they die harder
層層的謊言如頑石

*****

I wish I had an angel
我希望我是個天使
For one moment of love
在愛戀的這一刻
I wish I had your angel
我希望是你的天使
Your Virgin Mary undone
放下你的的矜持
I`m in love with my lust
我無法自拔的愛上
Burning angelwings to dust
灼熱的天使之翼拂去灰塵
I wish I had your angel tonight
我希望在今晚,我是你的天使

*****

Greatest thrill
極度的顫抖
Not to kill
不要殺我
But to have the prize of the night
但在這一夜必須有所得
Hypocrite
偽君子
Wannabe friend
妄想成為朋友
13th disciple who betrayed me for nothing!
第13門徒沒有原因的背叛我
Last dance, first kiss
最後一之舞,第一個吻
Your touch, my bliss
妳讓我上天堂
Beauty always comes with dark thoughts
美麗事物的總是引來黑暗的想法

*****

I wish I had an angel
我希望我是個天使
For one moment of love
在愛戀的這一刻
I wish I had your angel
我希望是你的天使
Your Virgin Mary undone
放下你的的矜持
I`m in love with my lust
我無法自拔的愛上
Burning angelwings to dust
灼熱的天使之翼拂去灰塵
I wish I had your angel tonight
我希望在今晚,我是你的天使
I wish I had an angel
我希望我是個天使
I wish I had an angel
我希望我是個天使
I wish I had an angel
我希望我是個天使
I wish I had an angel...
我希望我是個天使...
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 co70532 的頭像
    co70532

    馬兒的部落格

    co70532 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()